Paling susah pilih tajuk -_-

2:10:00 PM | 0Comments
Assalamualaikum 

Rinduu .. ya, rinduu sangat nak menulis dekat sini.. huwaa.. aku banyak gilaa idea nak share dekat sini tapi tak tau la awat susah betul aku nak bangun, on kan laptop, log in blogger and click dekat 'post' lalu menggerakkan jari-jemari runcing aku (kahh.. runcing sangattt XD) untuk menulis dan berkongsi perasaan aku dekat sini.. huhu.. aku syak pada mulanya aku malas tapi disebabkan perasaan husnuzon yg menebal dalam diri, aku rasa komitmen aku yang banyak aku perlu pikul dalam dunia sebenar ni yang menyebabkan aku takde masa untuk update blog. well, at least sekarang ni aku berjaya jugak la update satu entry yang entah apa apa --' lebih kepada nak menghidupkan sikit blog aku ni.. T^T sadis sungguh hidup aku ni.. haihhhh..

Aku memang dah berazam lamaaa nak share cerita2 baru dekat sini sebab aku tahu aku jenis lupa lupa ayam sikit. bukan lah aku lupa langsung kan tapi kalau kenangan tu best aku memang nakk sangat abadikan kat blog aku so aku boleh nak flashback balik bila dah dewasa nanti.. huahuahua..

Jadi, entry kali ni aku khususkan kepada sesi luahan perasaan dulu lahh .. nanti aku update entry baru yang lebih bernyawaa and banyakk gambarrr.. entry ni takdakk gambaq nohh .. hahaha .. kan dah cakap entry luahan perasaan rindu dendam dekat blog.. lallalaa .. adios !

No comments:

COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY FATIN ANNIS 2010-2018