Bila Janji Dicapati dan Dicanaikan ! --''

11:02:00 AM | 1Comments
Assalamualaikum.


Okey. Awal-awal lagi dah blank tak tau nak tulis apa. Dalam otak ni macam-macam dah dok rangka ayat. Banyakk betul nak habaq mai kat sini. Tapi sekarang blank. Okey. Bila banyak sangat nak share aku jadi blurrr kejap. Haihh. --'' Aku point kan saje lah apa yang aku nak cakap. hahaha.

     First, punca masalah utama aku ialahhhhh berkaitan dengan MASA ! ya, masa! sekarang ni, aku dah bekerja. Ceyhh. Buat part time jelaa mampuu. Tapi, memandangkan aku bekerja mengikut shift, jadi masa yang ada tu amatlah ciput. Sampaikan masa untuk diri sendiri pun takdakkk ! huwaaaa . Sedihhh. T^T Actually, banyak aku nak share pasal pengalaman aku dekat tempat kerjaa. Banyakkk. Tapiii tunggu waktu free aku dulu lahh. huhuhu. >.<

     Second, INTERNET. hahaha. Ni lah masalah aku tenggelamm teroih dalam dunia blog since 2010 dulu. Mwahahahaha. Korang faham-faham jelahh student macam aku. Mana mampu nak konsisten bayaq broadband. Hahaha. So, bila duit ni tak brapa nak hado, aku jadi seorang gadis yang sangatlah penjimat sekali. Internet pun yang paling murah aku langgan. Hahahahaha. Jadi, blog aku nih terpaksa tersadai begitu sahaja tanpa apa apa entry dari aku. T^T InshaAllah, Sejak bekerjaya ni mungkin lah kann aku boleh bayaq broadband yang berbulan tak berbayar.. wakakaka. Huduh sungguh perangai.

     Third, PART TIME JOB. Macam apa yang aku mention kat atas tuh, aku sekarang ni kira macam part time promoter dekat satu pasaraya nih. Huhuhu. Boleh lah takat nak cari pengalaman bekerja nih. Kadang rasa best kerja. Kadang tu rasa macam tak sabaqq nyaa nak berhenti. Tapi, kadang tu rasa macammm mereputt betull kerja as promoter nih. Takdak life gilaa. Huhuhu. InshaAllah, aku akan share pengalaman aku sebagai part time promoter. Hahaha. Saja nak share nanti aku dah sambung belajar boleh aku throwback balik. ekekeke.


Done ! Nak siap pi kerja. Assalamualaikum ! :)

1 comment:

She Is Farahain said...

hai , ain datang singgah sini & follow.
salam perkenalan :)

COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY FATIN ANNIS 2010-2018