Larikan diri waktu malam !!

2:48:00 PM | 0Comments
Assalamualaikum .. Hi ..

Siapa kat sini pernah rasa nak lari ? Tak kisah lah korang nak lari pergi mana pun .. lari dari kelas addmath pun kira nak larikan diri laa tu .. hehe .. aku pernah fikir nak ponteng kelas addmath .. seriously !

But .. bukan larikan diri yang tu aku maksudkan .. apa yg aku nak bagitahu ni ialah pada malam ni telah diadakan larian malam untuk students uitm .. kira macam lari merentas desa laa .. tapi merentas desa tu untuk budak sekolah rendah ngan menengah .. for pelajar u kena up sikit kan .. so we called it as "merbok night run" gittew .. hahaha .. aku kan study dekat uitm merbok .. sebab tu tajuk merbok night run .. kalau uitm lain aku tak tahu lah plk .. huhu ..

So , persoalannya kenapa mesti buat malam ? Kenapa tak siang kan .. haa .. aku pun fikir macam tu jugak .. rupanya dia buat malam mungkin sebab nak fefeling kod .. malam kan macam best skit .. tak panas .. tapi kalau kau berlari waktu pukul 3 pagi sekali pun tetap akan berpeluh oke .. takde beza .. haih .. so aku berlari mengelilingi uitm merbok ni .. besar kod walaupun tak boleh nak compare ngn uitm shah alam .. hehe ..




So , which one is me ?? Toksah taw laa .. pi cari sendiri noh .. hehe .. cakap loghat kedah sikit .. setiap acara tu mesti lah kena ada hadiah kan kalau tak sape nak masuk .. so 200 pserta terawal akan dapat kupon domino pizza .. hahaha .. and dpt lah sijil penyertaan .. kira oke what .. jadi alhamdulillah lah .. aku salah seorang daripada 200 peserta yang menerima kupon tersebut .. hehehe .. bangga laa jgk .. at least dapat aku berselfie ngan kupon tu .. ye dopp ..

serius penat weyh .. tak tipu laa .. balik bilik kaki aku dah start sakit daa .. erghh .. macam kene cucuk dengan pisau potong sayur tu kod .. huh .. naseb baik tak berdarah .. bayangan jea .. hew .. jadi pengajarannya di sini before korang nak berlari ke berenang ke mendaki gunung Jerai sekalipun .. plese lah korang .. warming up dulu .. warming up betul2 kalau tak korang akan diselubungi pisau potong sayur .. hehehehe .. *mengilai

Lepas dah mendaki gunung , berenang and merangkak korang buat lah warming down .. haip ! Jangan degil .. dengar cakap akak korang ni wahai adik sekalian .. haha .. aku makan belacan dulu dari korang taw .. *tipu nih

So .. apa lagi ye .. tu jelah kod .. marilah kawan semua kita bersenam bersama .. baik untuk kesihatan taw .. boleh maintain slim jgk .. hehe .. kesihatan penting taw .. kalau sakit macam mana nak study nak ? Nak kerja ? Ye dop ?? Fikir fikirkan laa yea .. selamat malam .. :)
posted from Bloggeroid

No comments:

COPYRIGHT © ALL RIGHT RESERVED BY FATIN ANNIS 2010-2018